línies educatives


Aquestes són les nostres 6 línies educatives:

Els infants són ésser capaços. Per això els oferim espais d’experimentació i confiança per a que puguin adquirir autonomia i responsabilitat tot respectant els seus ritmes. Treballem hàbits, valors, habilitats i gestió emocional.

 

EDUQUEM EN EL RECONEIXEMENT. EDUQUEM EN LA LLIBERTAT. EDUQUEM EN LA RESPONSABILITAT.

El alumnes tenen dret a ser escoltats i a que la seva opinió tingui valor. Per això integrem, en el seu dia a dia al menjador, espais de participació, d’expressió d’opinió i de plantejament de propostes.

 

VALOREM L’ESPERIT CRÍTIC, EMPRENEDOR I RELFEXIU.


El pati del migdia és temps d’imaginar, descobrir, saltar, cantar, ballar, riure, compartir,... Fomentem el joc lliure i l’autogestió del temps, dels espais i dels materials. Però el migdia també ofereix l’oportunitat de transmetre valors individuals i col·lectius a partir del joc dirigit. Oferim un programa de dinamitzacions variat, lúdic i educatiu.

APRENEM JUGANT!

Des del menjador treballem per transmetre amor i respecte vers el medi ambient i ho fem introduint accions com la reducció de residus, la reutilització de materials, el reciclatge de els deixalles i el no malbaratament dels recursos.

 

APRENEM A INTEGRAR PETITES ACCIONS QUE TENEN GRANS BENECISIS PEL NOSTRE PLANETA.


Volem que el menjador sigui un espai de convivència entre iguals i de llibertat on cada infant pugui ser qui és, sense judicis ni discriminacions. La vulneració dels drets dels alumnes i especialment les situacions de desigualtat, discriminació, segregació i sexistes, no tenen cabuda als nostres serveis.

 

NO EDUQUEM NENS. NO EDUQUEM NENES. EDUQUEM PERSONES LLIURES I RESPONSABLES.

L’actual situació ens obliga a organitzar-nos, reflexionar, proposar, debatre, acordar, jugar i relacionar-nos de manera diferent. Els infants no són éssers aliens a la crisis sanitària, de fet, necessitem que participin activament d’aquesta nova manera de fer i de ser. 

 

SI M'IMPLICO, ME'N RESPONSABILITZO!